הדפסת כרטיסי גירוד

הדפסת כרטיסי גירוד, הינו כלי טוב ויעיל לקידום מכירות.

ישנה שכבת ציפוי גירוד ולמינציה בחזית הכרטיסים.

הלקוחות יכולים לזכות בכרטיס זה, לאחר שרכשו בסכום מסוים מוצרים מהחנות, מה שיעלה את הרווחים.

בגב כרטיסי הגירוד, תהיינה הוראות והפרסים בהם הלקוחות יכולים לזכות.

רוב הכרטיסים שמוזמנים ע”י בעלי העסקים הם בעצם אמצעי לקידום מכירות וניתן למצוא את מי שינפיק אותם בבתי הדפוס הנבחרים.

בין עובדינו נמנים הטובים במקצוע, המעורים בחידושי הטכנולוגיה ואופנת הגראפיקה האחרונים.

דבר זה מבטיח תוצאות העולות על ציפיות הלקוח, כששום דבר גם לא מונע בעדנו לשמור על מחירים סבירים ואף זולים לצד האיכות, בניגוד למתחרים.

שנה חדשה בפתח!!!!

הזמינו לוח שנה מגנטי בשקל אחד בלבד!!

כרטיסי-גירוד

דוגמאות לכרטיסי הגירוד שלנו

מגוון כרטיסי גירוד

להזמנה או קבלת הצעת מחיר עבור פרוייקט חדש חייגו

0722-657-589

הדפסת כרטיסי גירוד לקידום מכירות בהתאמה אישית למשיכת לקוחות והגדלת המכירות

אם העסק או הארגון שלך מחפשים רעיון יצירתי לשדרוג קמפיין הפרסום שלכם, כדאי שתזמינו כרטיסי גירוד בהתאמה אישית. הפצת כרטיסי גירוד מותאמים אישית כמתנה חינם ללקוחות קיימים ופוטנציאליים היא טקטיקה שיווקית ייחודית ויעילה מכיוון שהיא מספקת דרך מהנה להגביר את מעורבות הלקוחות ולהעלות את המודעות למותג.

מהן התכונות של כרטיסי גירוד מודפסים בהתאמה אישית?

בדומה לאופן השימוש בסוגים השונים של כרטיסי חישגד של מפעל הפייס, לכרטיסי גירוד מותאמים אישית יש ציפוי נקודתי נשלף על אזור אחד או יותר בכרטיס. בהיותו אטום, הציפוי מסתיר את המידע או המסרים המודפסים מתחת.

ניתן לגרד פשוט את הציפוי עם קצה של מטבע או חפץ נוקשה אחר כדי לחשוף את המידע הנסתר, כגון פרס, הנחה מיוחדת, קוד קופון או עסקה אחרת. גב הכרטיס מספק מקום להדפסת ההוראות והכללים למבצע, במידת הצורך.

ההבדל בין כרטיסי הגירוד של מפעל הפיס לכרטיסי גירוד בהתאמה אישית

שלא כמו כרטיסי חישגד של מפעל הפייס, כרטיסי גירוד מותאמים אישית מודפסים עם שם הארגון שלכם, הלוגו, הסלוגן, הצבעים של החברה, המסר השיווקי – כמעט כל מידע שתבחרו. כמו כן, הגודל הפיזי של הכרטיסים תלוי לחלוטין בכם. גם המיקום והצורה של האזורים המצופים ניתנים להתאמה אישית. יכול להיות אזור גירוד אחד או אזורים מרובים.

בנוסף, הצורות של האזורים המצופים יכולות להיות מרובעות, מלבניות, עגולות, אובליות או כמעט כל צורה מותאמת אישית שתעדיפו. כמובן שניתן להדפיס את הקלפים בצורה משתנה ולכן לא כל ההודעות, הקודים, הפרסים וכו’ המוסתרים זהים בכל כרטיס.

מהם היתרונות של כרטיס גירוד בהדפסה אישית?

מתנות קידום מכירות והטבות חינמיות תמיד היו פופולריות בקרב לקוחות נוכחיים ופוטנציאליים, אבל כרטיסי גירוד מושכים תשומת לב ומעודדים השתתפות. זה בגלל שכולם אוהבים להשתתף במשחקים ותחרויות.

אנשים הם סקרנים באופן טבעי ולא יכולים לעמוד בפני ההזדמנות לזכות במשהו. בנוסף, רוב האנשים מכירים את קונספט ה-scratch-and-win בשל הפופולריות העצומה של כרטיסי גירוד של מפעל הפייס.

רעיונות קידום מכירות רבים נופלים מכיוון שהם אינם מעסיקים את הלקוח באופן מלא

עם עיצוב בהתאמה אישית, כרטיסי גירוד בהדפסה אישית דורשים מהנמען להחזיק את הכרטיס, לצפות בו ולפעול לפיו. כרטיס לפני הגירוד שרוט טומן בחובו תעלומה מפתה, המפתה את הנמען להשתתף באופן פעיל.

כרטיסי הגירוד יעילים במיוחד לקידום פתיחה חגיגית, מכירות מיוחדות, השקות מוצרים חדשים, תחרויות, אירועים קרובים, השתתפות בתערוכות או כל אירוע אחר שנועד למשוך לקוחות ולרתום אותם.

כמו עם כרטיסי חיש גד, תוכלו להזמין אצלנו עיצוב של כרטיס גירוד בהתאמה אישית, כדי למשוך לקוחות לאירועים, לבית העסק, לדוכן התערוכה או למקום אחר. אסטרטגיה זו פועלת באותה מידה עבור כרטיסי זכייה מיידית או כרטיסים המחייבים את המקבל להתאים קוד פרס על הכרטיס שלו לקוד במיקום שלכם.

חלוקת כרטיסי גירוד לעידוד ביקור עתידי

לאחר שלקוח מבצע רכישה, מומלץ לתת לו כרטיס גירוד המציע מתנה חינם או הנחה משכנעת למימוש בפעם הבאה שהוא יגיע לבית העסק. רוב הסיכויים הם שהלקוח ינצל את ההצעה לשוב, ותעבורה חוזרת זו מספקת הזדמנויות נוספות למעורבות של לקוחות והגברת המכירות.

יצירת באז והתרגשות לקראת הצעות או אירועים חדשים

כמעט כולם אוהבים להשתתף במשחקים ותחרויות. מכיוון שמשחקי גירוד מושכים כל כך הרבה תשומת לב, זה מספק שיטה מצוינת להפיץ את הבשורה וליצור מומנטום לקראת השקות מוצרים ואירועים קרובים.

תוכנית משחקי הגירוד יכולה לכלול הנחיות לפיהן מקבל הכרטיס חייב לבקר באתר שלכם על מנת להתאים קוד על הכרטיס לקוד מנצח באתר שלכם. לחלופין, הכרטיס יכול פשוט לספק קוד הנחה לרכישה מקוונת. כך או כך, הנמען חייב לספק את כתובת האימייל שלו ופרטים נוספים ליצירת קשר כדי לממש את ההטבה.

שיפור שיעורי התגובה לדיוור ישיר

כרטיסי גירוד מותאמים אישית מתאימים מאוד לשיווק בדיוור ישיר. הכרטיסים שטוחים, בעלי משקל מינימלי ומתאימים היטב למעטפה עם חומרי קידום מכירות אחרים. שימוש בכרטיסי גירוד כמרכיב בדואר ישיר יכול לספק את התמריץ הנוסף הדרוש ללקוח הפוטנציאלי להגיב להצעה.

קידום בלעדי

כשהמטרה היא לגרום ללקוחות לתחושות חיוביות לגבי המותג שלכם, מומלץ לגרום להם להרגיש מיוחדים באמת. יצירת תחושה של בלעדיות סביב הקידום שלך מאפשרת ללקוחות להרגיש שהם מקבלים גישה למשהו נהדר, אבל גישה בלעדית היא אפילו טובה יותר!

בין אם אתם מחלקים מתנה או מציעים הנחה למאה האנשים הראשונים שרוכשים מוצר, או שאתם מטילים מגבלת זמן על הקידום שלכם, סביר יותר שלקוחות ינצלו את ההזדמנות כאשר הם ‘נבחרו’. ואם אתם סלקטיביים עם הקידום שלכם, הגיוני ללכת בגישה הזו, מכיוון שהדפסות קטנות יותר עם דמוגרפיה ספציפית יכולות להיות חסכוניות יותר.

קידום דחיפות

דחיפות עשויה להיות גורם נוסף המעודד לקוחות לנצל קידום כאשר ההזדמנות נופלת בחיקם. ממש כמו במשחקי חיש גד, הפחד מהחמצה הוא מניע יעיל, במיוחד כאשר עסקה טובה מכדי לוותר עליה.

בניגוד למבצעים מבוססי בלעדיות, פרומואים מבוססי דחיפות מעוררים רגשות בקצה השני של ספקטרום האינטנסיביות – תחושה חזקה של להיטות והתרגשות שניתן למנף אותם כדי לחזק את הקשר בין הלקוח למותג.

קידום אלמנט של סיכוי

זה כנראה לא יפתיע. כרטיסי גירוד הם, אחרי הכול, השם הכי נרדף להענקת פרסים ותחרויות מסוגים אחרים. אבל זה לא אמור לערער את האפקטיביות הכוללת שלהם בעת תכנון מסע הפרסום הבא שלכם.

בעוד שצרכנים בהחלט חכמים באופנים שבהם הם משתתפים בתחרויות המוצעות על ידי ארגונים כדי ללכוד לידים, מוצרים צולבים או להרחיב את המודעות למותג, עדיין יש את מרכיב הסיכוי בכל החוויה שרוב האנשים פשוט לא יכולים להגיד לה לא. במילים אחרות, הדחף שאי אפשר לעמוד בפניו להשתתף במשחק.

זה אותו סוג של תגובה רגשית שמתעוררת במהלך קידום עסקה מוגבלת בזמן, אבל עם קורטוב נוסף של תקווה וההנאה מהזכייה הצפויה – שילוב עוצמתי שמפרק לרגע את הצרכנים מנשקם מפני טקטיקת מכירות שקופות.

כמובן שתמיד חשוב להבחין בין מתנות ל’פרסים’ כשמריצים כל סוג של תחרות כרטיסי גירוד. חשוב להתנהל בבירור מוחלט בהעברת המסרים, ולא להגזים עם קידום המסרים שיעודדו את המשתתפים לזכות במשחק.

הגברת המודעות למותג

בדפוס קונספט, ניתן להזמין הדפסת כרטיסי גירוד על מנת להגביר מודעות למותג בשיטה מצוינת. כשמציבים את הלוגו ואת שם המותג על כרטיס הגירוד בצורה בולטת, סביר להניח שהלקוחות ישימו לב לזה.

גישה זו מציבה את המותג בתודעת הלקוחות שמתייחסים אליו ואליכם באופן חיובי, מה שיסייע לכם בהשגת לקוחות חדשים. שיטת שיווק זו מעולה לפרסום מוצרים או שירותים בתערוכות או בכנסים, בגישה שלא ניתן להשיג עם הצגת פוסטרים או חלוקת עלונים.

קל להפיץ כרטיסי גירוד, והם אינטראקטיביים יותר, כך שהם נוטים יותר למשוך את תשומת הלב של אנשים. כשאתם מזמינים אצלנו הדפסת כרטיסים, תוכלו לבחור אפשרויות של התאמה אישית להצגת המותג, המוצר ופרטי ההתקשרות שלכם, כך שלאנשים יהיה קל ליצור איתכם קשר, מה שיסייע גם בחיזוק המותג שלכם.

היכרות מעמיקה עם קהל היעד

ניתן להשתמש בכרטיסי גירוד כדי לקבל מידע מהלקוחות, כולל פרטי ההתקשרות שלהם או מידע על המוצרים שהם מעוניינים לרכוש. ניתן להשתמש בכרטיסי גירוד המבקשים פרטים ליצירת קשר לתחרויות ומתנות.

ניתן להשתמש בכרטיסי גירוד כדי לבקש מלקוחות להירשם לרשימת תפוצה או לספק את כתובות האימייל שלהם לקבלת מידע נוסף על העסק שלכם. אפשרות נוספת היא בקשת פרטי ההתקשרות שלהם כדי שניתן יהיה ליצור איתם קשר ישירות.

במכירת מוצרים, ניתן להשתמש בכרטיסי גירוד כדי לשאול לקוחות באיזה מוצר הם מעוניינים או כדי להבין מהו טווח המחירים שלהם. זה יכול לעזור לכם להחליט אילו מוצרים למכור ומאילו להימנע.

שיטת שיווק חסכונית

כרטיסי גירוד מעולים להוספת ערך למוצר. במכירת מוצרים או כצורך להגדלת רשימת מנויים, ניתן להשתמש בכרטיסי גירוד כדי להוסיף ערך להצעות השיווקיות שלכם. כך, לדוגמה, יש אפשרות להשתמש בכרטיסי גירוד כדי לתת דברים כמו חולצות טריקו או כרטיסי מתנה.

ניתן להשתמש בכרטיסי גירוד גם כדי לתת הנחות או קופונים ללקוחות, או להשתמש בהם כדי לעודד אנשים לקנות או להודות להם על הרכישות שביצעו. זוהי דרך מצוינת לגרום ללקוחות להוציא יותר. אם הם מקבלים הנחה או מתנה, סביר להניח שהם יקנו יותר מהעסק שלכם ויספרו לחבריהם על החברה שלכם.

כרטיסי גירוד זמינים בעיצובים וגדלים רבים

בעת הזמנת כרטיסי גירוד מדפוס קונספט, הצוות המקצועי שלנו יסייע לכם להחליט באיזה גודל אתם מעוניינים להדפיס את הכרטיסים. ניתן להזמין הדפסת כרטיסים במגוון גדלים לבחירה, וגודל הכרטיסים צריך להיקבע לפי השימוש המיועד.

כשהמטרה היא הזמנת כרטיסים לגירוד במהלך משחקים, הם צריכים להיות בגודל הנכון שיאפשר לאנשים להשתתף בקלות במשחק. הם לא יהיו קלים לשימוש אם הם קטנים מדי, ואם הם גדולים מדי, הם לא יהיו ניידים.

כרטיסי הגירוד המעוצבים שלנו זמינים בעיצובים שונים. רובם מלבניים, אך ניתן להשיג גם כרטיסים עגולים. הצורה שתבחרו צריכה להתאים למותג ולמוצר או לשירות שאתם מפרסמים. כרטיסי גירוד מודפסים לעתים קרובות על נייר עבדה, מה שהופך אותם לעמידים לטווח הארוך, ומאפשר שימוש בהם למטרות שונות, כמו הגרלות או חידונים.

בשורה התחתונה

ניתן להשתמש בכרטיסי הגירוד המודפסים בהתאמה אישית של דפוס קונספט, כמעט בכל תעשייה כדי להגביר את האינטראקציות עם לקוחות, לבנות מודעות, להשיג לידים חדשים, לחזק את נאמנות המותג, לכבוש נתח שוק נוסף ולהגדיל את ההכנסות ממכירות.

אם אתם מעוניינים להבין יותר את אופן השימוש בכרטיסי גירוד מודפסים בהתאמה אישית כחלק מתוכנית השיווק שלכם, צרו קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו, או מלאו את בקלות את טופס הזמנת השירות באתר שלנו. כך או אחרת, וכמו תמיד, נשמח לעזור לכם!

המחירים לא כוללים מע”מ ולא כוללים גראפיקה.

דניאל גרינברג
דניאל גרינברג
2023-03-22
מעולים אדיבים שירותים וסבלניייייים מאוד(: ממליצה בחום עזרו לי עם הזמנות לחתונה ועיצוב מהממם
שירן כדר
שירן כדר
2023-02-18
היתי צריכה כרטיסי ביקור שקופים ל 4 סוכנים לכנס בח׳ול תוך 24 שעות קיבלתי את הכרטיסים ברמה הכי גבוהה שיש תודה רבה אין עליכם ☺️
david liberty
david liberty
2023-02-07
אין דברים כאלה מהירים הוגנים ועמדו בציפיות
4.3/5 (6 Reviews)